lördag 11 oktober 2008

Botar man bakis ångest med ny fylla, eller hur funkar det...

Jag vet vad svaret på frågan är men jag tycks aldrig riktigt nyttja det. Så visst var jag ute igår!

Härligt förkrök med några Göteborgare, Båsta-bor och någon från Nyköping, aka The Lantis Squad, sen fanns det faktist två Stockholmare, eller rättare sagt två Stockholms läns bor.

Vi gick senare till T-bar, det enda stället som existerar som serverar riktiga drinkar, förvisso med riktiga priser, någonting jag har vänjt mig av vid då alla nations priser är rent ut sagt taskigt låga.

Mitt minne sviker mig efter sisådär den tredje drinken och jag famlar i mörkret. Vaknar ganska förvånad kl 9 hos en go vän till mig, som jag verkligen inte minns att jag träffade på kvällen men som jag tackar för att ha styrt min kosa till en säng.
Jag har idag inte riktigt greppat min bakisångest men den lär ju uppenbara sig senare idag i förening med bakisheten.

Det var allt jag hade att komma med idag, inga Lanvin skapande människor eller annat dylikt, sånt står min käre Julian för som jag förövrigt älskar för att han är underbar. Fast inte när han hackar på mig om mitt skrivmaterial.

Inga kommentarer: