lördag 1 november 2008

Ojoj han åt en för många svampar

En av mina underbaraste vänner ringde mig igår runt ett snåret och berättade att han var påväg till mig. Jag blev överdrivet glad och överraskad. Han kommer att åka och göra någonting i barcelona ett tag framöver, vilket begränar vår kvalitetstid tillsammans.

Den här människan är klockren. Han var på någon efterfest i måndags, kola, braj, ja ni vet en såndär. Den geniala idén om att åka till Amsterdam brukar ju dyka upp var och varannan gång man sitter och röker, det roliga är att han faktist gjorde det, dagen därpå. Han åkte med människor han inte kände, bilade ner och spårade. Han ligger och sover fortfarande och han har inte berättat allt ännu så jag kommer att berätta mer sen, hittills vet jag att:

Han har tagit in på Amsterdams finaste hotell, hyrt en svit och crashat den till den grad att skadestånd var obligatoriskt (Fear and loading). Han har ätit svamp och av den anledningen tvingast spendera en natt hos farbror blå....

Ja som sagt, jag återkommer med mer inom kort....

Inga kommentarer: