måndag 4 augusti 2008

Heldag

På dagen så gick vi till Pontus By The Sea och gratisdrack och hejade på en vän som representerade Sverige i Cape North's internationella bartendertävling. Joan kom förbi, vid femsnåret, och då hade hon festat i några dygn och börjat vid lunch.

Vi tog oss från PBTS hem till min lägenhet och förberedde oss, sedan började kvällen med en middag i trevligt sällskap hos en vän på Gärdet med min ständiga vapendragare som jag snart får hitta på ett namn åt och två vänner till värdinnan varav den ena var från Amsterdam.

Vi tog oss senare till O-baren där jag började hetskröka, träffade två gamla vänner och fortsatte hetskröka.

Sedan gick vi till Berns, slapp kvällens brutala inträde (240:-) utan studsade in gratis.

Jag spårade ur rätt rejält och enligt min kompis övervägde jag till och med att strippa vid en punkt, men hindrade mig själv.

Till slut studsade vi ner till källaren och 2.35:1

Söndagen var en ny nivå av hemsk, men det får fungera.

På onsdag åker jag ner till Köpenhamn för modeveckan, men ska försöka hålla mig nykter.

Inga kommentarer: