söndag 14 december 2008

Freitag

Jag träffade först två av mina vänner och åt middag på vårat stamhak 1979 i första.
Sen tog vi en taxi till legendariska streetwearmärket Kulte's fest på Regine's. Kulte har också agenturerna för Alife och massa andra sköna labels i Europa.
Där mötte vi upp modelltjejerna som kom direkt in från en födelsedagsfest för en bokare på Ford.
Jag blev också presenterad för WAD Magazine's big boss, som tyckte att jag skulle svänga förbi kontoret någon gång.

Sen åkte vi iväg till Le Baron där min vän tyckte det var en briljant idé att knäcka ett vinglas över pannan till Nirvana. Vi kom dessutom undan med det.
Två gratisshots med min favoritbartender, tre drinkar sen vidare till fyllekäk på gayklubben Le Cesar.
Sen vaknar vi dagen efter, allihoppa i samma säng i samma äckliga lägenhet och bestämmer oss för att bli bättre människor.

Nu ska jag iväg och äta lunch med en av Ford damerna.

Inga kommentarer: