söndag 7 december 2008

Jag har de senaste fyra dagarna levt i en fog.
Det hela började på onsdagen, då jag skrev min tenta, som förövrigt gick jätte dåligt, inte så konstigt med tanke på den lilla effort som jag la ner på att plugga.

Det började rätt bra, jag hade tänka att bara dricka en flaska vin, men någon tog med sig en 5 liters vin box som var till för att drickas upp, så där har vi det. Sen kom jag på den geniala idéen att jag skulle röka, jag borde vetat bättre med tanke på att jag var så himlans full men samtidigt så borde jag ju inte det med tanke på hur full jag var. Så, jag rökte & jag däckade. Fint!

Torsdag var det korridorsfest & sen var vi på casa, väldigt städad, gick hem med en nybliven god vän och pratade & kedjerökte till klockan halv sex på natten.
Jag var väldigt bakis dagen efter, men jag fick skjuts hem & jag fick tuta på en kompis, vilket var kul för han såg sådär härligt förvirrad ut.

Ja fredagen, då kom hela ligan ner, 3 goda vännen och 2 halv goda. Vi hade förfest hemma hos Mr J & sen var det T-bar för hela slanten. Jag var extremt full & det var crewet också.
Jag däckade på golvet, efter att ha legat i sängen, väldigt oklart.
Dagen efter åt vi jätte stora mackor och drack cola, jag trodde jag skulle dö.

Sist men inte minst, har vi inflyttningsfesten. Väldigt mycket vin, väldigt mycket folk. Sen gick jag & en kompis X till en av våra vänner & pratade, drack, hade riktigt trevligt. Sen var vi på Lounge & på hemvägen försökte några av mina bästa vänner välta Pölsemannen-ståndet!

Nu sitter jag här & mår rätt dåligt & har min sedervanliga bakisångest.

Inga kommentarer: