söndag 28 december 2008

På planen igen.

Blev utforslad av min kära familj till vårat landställe över julen. Det var betydligt trevligare än väntat. God mat och god dricka. Mycket dricka.

Jag är och hälsar på familjen och mina vänner i Stockholm för tillfället, det är hur mysigt som helst.

Självklart tar det två sekunder innan man är hemma på planen igen. Igår var det Tranan där Joan's och mina vänner höll i burlesque-kvällen Page Three. Sedan bar det iväg till Spy Bar och Gubbrummet där jag dock tröttnade efter någon timma och tog en taxi hem.

Ikväll blir det nog Bauer och eventuellt Berns, dvs om jag lyckas få någon och gå med mig, folk har så trista fördomar mot att dricka på söndagar. Jag tycker det känns ohyggligt dumt att låta dagar styra ens drickande.

Jag kommer vara här i Sverige tills den 20de då jag återvänder till Paris. Vi kanske ses?

Inga kommentarer: