torsdag 26 mars 2009

Dag fyra.

Fjärde dagen nykter, en bedrift enligt mig, desutom börjag få en eloge för att jag bemästrade en hel kväll från åtta på kvällen till sex på morgonen, ute festandes helt nykter! Jag drack på en höft två liter läsk och avnjöt en ramlösa på en av de två barerna jag besökte.

Anledningen till att jag var uppe till sex var för att jag träffade två sköna killar som kom över till mitt rum och satt o chillade. Vi rökte kankse två paket cigg, pratade om litteratur, classisk musik, opera och bara hade det så jäkla trevligt. 

Ikväll ska ja plugga, har tentamen kl åtta på morgonen imorgon. Imorgon kommer att bli min största prövning, jag komemr att ha skrivit tenta (anledning att supa), två av mina absolut bästa vänner aka alkisar kommer ner imorgon och vi ska äga en inflyttningsfest (definitivt anledning att dricka) och jag ska till T-bar (har aldrig varit nykter på stället, har alltid varit svin rak = anledning att dricka)

Jag kommer klara det, jag vill se Mr Julian naken på facebook, jag bara måste bräcka honom.

Inga kommentarer: