söndag 1 mars 2009

OBS!

Fastän jag sitter & är himlans bakfull från igår så kom mitt kloka huvud underfund med en sak, nämligen att O-baren, Berns & Spybar i symbios bildar ett måste, aka OBS! Haha, jag gillar att komma på sånna fåniga saker, tycker det är riktigt coolers.

Jag är hemma i Stockholm nu & det känns fruktansvärt underbart, jag ville egentligen åka & hälsa på min älskade Julian men jag behövde verkligen åka hem & bara chilla lite. Jag var för första gången på länge inte ute i fredags, utan jag stannade hemma & avnjöt mammas goda fisksoppa med nybakt bröd, & drack rosé in på småtimmarna med mamma.

Hela dagen igår var jag med min älskade vän & myste på Söder, handlade lite billiga saker på statsmissionen, & fikade på småkafér utan toalett. Sen var jag på Nk & balandade ihop två tvilligbröder, känner ena men inte den andra, lyckades träffa båda samma dag, kul grej.
Drack en cola på berns & sen åkte jag till min väns nya lya, på lilla essingen, riktigt jäs & sen ni ja, då blev det en OBS! Haha, jag ska verkligen börja säga det, tusan vad nöjd jag är.

Hoppas Julian & babe har det fett i Paris.

Inga kommentarer: