tisdag 24 mars 2009

Not vacationed

Vad kallar man det när man kommer tillbaka från en semester helt slut?

Det har inget med eventuellt festande att göra, det klarar jag alltid galant, det har med press, stress, förväntan, ångest etc. att göra.

Jag är slut.

Landade igår klockan 10.30, i lägenheten klockan 12.00, i skolan klockan 13.00 för att fixa och in på lektion klockan 14.00, och då har jag hunnit styra upp designarbetet jag skulle få kritik på och hetspluggat till provet.

Nu tyckte inte min lärare om mitt designarbete, så det var ju tråkigt, ska försöka fixa till det tills nästa veckas lektion för att få ett ändrat betyg.

Idag hade jag en presentation som gick alldeles lagom bra trots att min lärare hatar mig.

Kvällen har jag ägnat åt att få storspö av Joan i betapet...

Imorgon ska jag upp klockan 08.00 och skriva en analys av en konstnär/konstanalytikers verk... att analysera en analys... underbart.

Sen efter den lektionen på kvällen (16.45 till 19.15) har jag inget att göra.

Joan är så här tråkig för annars måste hon vara naken på Facebook.
Jag är det för att jag är pank.

Jag har i alla fall tur som är i Paris, det är vår här. Fån-ler av bara tanken på en soldag snart.

Inga kommentarer: