tisdag 29 juli 2008

Broar Byggs På Bryggor

Jag åkte ut till landet i helgen, åkte lite båt och låg och tog det lugnt på terrassen. Sen när jag kom in i söndags passade jag på att promenera och sedan dricka på Strandbryggan med en vän, som jag senare bytte ut mot en annan vän för att senare vandra till Berns.

Igår, måndag, så gick jag direkt från jobbet till Grodan och drack en Bloody Mary med min exflickvän och hennes nya pojkvän plus två Londonbaserade vänner till dem. Hennes nya pojkvän är hur trevlig som helst, hade visserligen inte väntat mig något annat.

Det hela utvecklades till en middag på Strandbryggans Bistro, med ytterligare en vän till oss som anlände.

Har inte träffat Joan på flera dagar, tyvärr, och dessutom vet jag att hon har haft otaliga utekvällar utan att rapportera här. Känns som om det kanske är dags snart?

Inga kommentarer: