lördag 5 juli 2008

Skuldkänslor

Jag är uppriktigt ledsen för att jag inte skrivit på så länge men jag har varit fullkomligt dränkt i jobb.

Häromdagen tog jag mig från kontoret till en av butikerna med en väldigt dyr klänning för att slå in den i rätt papper för att senare skicka den till företagets VD. Kände mig som Anna Wintour's assistenter helt plötsligt.

I onsdags var det tänkt att jag skulle till F12 med Joan, men hon drog sig ur i sista sekund för att gå på Bon festen. Tråkigt för henne för jag och en annan kompis stod och njöt av öl för personalpris och dylikt tills jag kom på att jag skulle jobba 09.00 på torsdag.

Igår var jag med två av Joan's och mina gemensamma vänner på Berns, Terrassen, 2.35:1 och den nya suspekta avdelningen. Drog mig ut vid precis rätt tillfälle innan vodkan tog över min själ, ännu ett bra drag i det eviga schackspelet.

Ikväll blir det vin med en vän och hennes pojkvän som är en relativt välkänd fransk DJ och sedan iväg till Gondolen för att lyssna på mina vänner som ska vända plattor och dricka vackert.

Inga kommentarer: