torsdag 26 juni 2008

Ett misslyckande

Jag antar att jag nog får acceptera det faktumet att jag inte kan hålla mitt ord. Jag måste dock få en liten "chapeau" för jag lyckades faktist gå till spimlan och beställa in vatten trots att resten av gänget givetvis drack öl.

Väl framme i det magiska paradis, fyllt av gratis champane och ostron skulle inte ens den starkaste vilja avböja frestelserna som låg framför en. Så jag drack och drack och hade fruktansvärt roligt, härlig blandning av människor i kombination med alkohol.

Min namedroppar lista skulle normalt sett börja nu men eftersom jag inte vill avslöja någonting så säger jag så här: alla var där.

Festen rundades av runt tolv snåret och många gick vidare till berns terrassen. Härligt att drick öl på min väns p-pris, jag menar vad är 15kr, ingenting!
Någonstans mellan tolv och aspackad så skulle vi stampa hem, och strax vid utgången stöter vi på vår kära vän som tar oss hem. Så taxi hem till henne och bakis gånger tre imorse.

Undrar vad kvällens eskapader blir...

Inga kommentarer: