söndag 29 juni 2008

Var det lindsey lohan jag såg?

Som jag nämnde i mitt förra inlägg så ägde WE-festen rum på Spy Bar igår.
Jag startade kvällen med lite vin hos en vän i Vasastan. Tog en snabb titt in på Riche, tog en öl. Sen började kvällen.

Abrakadabra simsalabim så stod jag och hinkade i mig alla möjliga olika sorters härligheter. Minglade runt med lite skateboys, jäkligt bortglömd skara snygga killar måste jag säga. Träffade kanadensaren igen och hela gänget från fredagskvällen.

Uttråkad efter cirka en timme så vandrade vi vidare till Berns, jag hoppade omkring på alla möjliga våningar och insåg sen att jag var den enda som var taggad. Julian var tydligen och spökade omkring men dessvärre missade vi varandra.
Träffa dock ett gäng tokiga tokar men kunde inte lämna mitt sällskap. Så vi tog oss någon gång runt halv tre/tre tiden till hotellet, samma hotell jag samma morgon gick min walk of shame på.

Enda tjejen med hela WE packet, inte illa. Det ramlade ständigt in mer folk och det hela urartade till någon form utav Pete Doherty trashad historia med cigg i sängen, JD på nattduksbordet och nedrivna tavlor.

Klockan fem trillade jag ut ur hotellet och slapp denna gång en dömande blick från receptionisten utan mötte snarare av ett varmt leende, receptionisten var denna dag en kille.
Jag promenerade sedan hela vägen hem, iklädd en svart 20-tals klänning, svarta superhöga sandaletter och en enorm vit hoodie med luvan på, aka Lohan.

Inga kommentarer: