tisdag 24 juni 2008

Hurtigt

Idag bjöd jag en av mina favorit bartendrar på lunch, en stor pastasallad med alla bra tillbehör; fetaost, parma, oliver, pesto och dylikt på min balkong.

Efteråt gick vi på promenad runt Djurgården med min hund, och landade slutligen på Tvillingarnas. Nej, jag menar Tvillingarnas, jag har aldrig slutat säga det och tänkte inte göra det heller, bara så att ni förstår det. Jag har till och med förklarat situationen för barchefen och han är med på noterna.

Har inte hört ifrån Joan på ett tag och som ni ser har inte hon skrivit något heller. Får se när hon tar sig i kragen och delar med sig av sina upplevelser.

Städade iordning lägenheten efter att vi tre tillbringade nästan hela förra veckan här, så nu ser den respektabel ut igen. Duktigt av mig.

Inga kommentarer: