lördag 28 juni 2008

Vilken jädrans kväll

Gårdagen var trevligt, riktigt trevlig. Den började med att jag avnjöt en fantastiskt god hemlagad middag med min mor.

Lite smått lullig stampade jag in på Josefina's och träffade lite vänner, en öl och ett par cigg senare var jag på språng igen, på väg mot Riche. Där ett annat possy befann sig och inte långt efter det kilade vi ner till kajen och rökte en joppe. Bakvägen in till Berns och resten är en dimma av grymt studsande och dunderminglande.

Jag mötte ett gäng kanadensare som är här på Stockholm Fashion Week, jag vaknade upp i en av deras hotellrum. Fick en puss på panna kl sju och blev sedan lämnad ensam med en uppmaning om att jag borde sova mer. Jag höll med.

Runt tio snåret slank jag smidigt ur hotellet, trodde jag, kände den extremt dömmande blicken bränna ett hål i min rygg. Svart miniklänning, extremt höga skor.

Jag flydde runt hörnet till en väns lägenhet på Östermalm, hämtade upp lite kaffe på 7eleven, ett plåster på såret av min alldeles för tidiga väckning en lördag morgon och ramlade återigen i säng.

Idag kommer Julian äntligen hem från landet, ikväll är det WE-fest på Spy Bar, allting gratis=farligt.

Inga kommentarer: