måndag 22 september 2008

Amber Chucks

Hela dagen igår väntade jag på att en kompis skulle komma ur bakismolnet, åka hem till mig och mysa, jag hade till och med förberett massa överraskningar... Men hände det?

Nej!

Klockan halv åtta tog jag saken i egna händer, köpte ett sexpack och åkte hem till en kompis. Där mötte jag upp två kompisar till, som hade med sig två 16 pack öl.

Min ena kompis var så hög att han valde att bara sitta i ett hörn den första timman och då och då utbrista i kommentarer som; "Your shoes are lizard printed, like if I took a piece of amber and extracted the DNA and cloned it together with a pair of Chucks..."

Ibland måste man älska sina vänner, jävla pucko.

Idag kommer de och tar bort möblerna i mitt rum, för de är inte mina. Jag behöver desperat åka till IKEA... jag har verkligen ingen bil eller körkort.

Nu ska jag ha en riktigt trevlig dag, eftersom natten på extramadrass kan komma att bli tveksam.

Hur spoonar man på 80 cm? Jag är smal, men så smal är ingen.

Inga kommentarer: