onsdag 24 september 2008

Santoshot?

Jag började dagen med att möta upp min vän som kommit tillbaka efter sin landsflykt. Hon bor hos några vänner eftersom hon fortfarande måste ha hemlig adress tills vidare på grund av den stora risken för hämnd dåd.
Hennes ex-pojkvän släpptes som ni redan vet ur häktet igår och har troligen med största sannolikhet flytt landet. Snyggt drag av franska polisen... Men vi är fortfarande inte säkra.

Senare idag utklassade jag en hel fransk bar.

Jag och mina franska vänner gick till en bar där de töntigt nog brukar köra leken "Gissa bandet" varje tisdag.

De räknade inte med att bli totalt utklassade men varje gång man vinner fick man en shot. Svensk som jag är satsade jag allt.

Åtta shots senare fick jag inte spela längre. Sista shoten fick jag när jag på de två första tonerna kände igen L.E.S. Artistes av Santogold.

En fransk vän till mig som är PR Manager för Europa på ett oerhört välkänt fransk modebolag som ägs av PPR lovade ikväll att skicka mitt CV till deras human resources avdelning. Tack så mycket!

Inga kommentarer: