lördag 14 februari 2009

Mer än 50%.

Jag kom underfund med en grej igår, jag kom på att sen jag kom ner till mitt Skåneland även kallat låtsaslandet, har jag varit berusad mer än 50% av min vakna tid på en månad.d Lite läskigt tycker jag men vad tusan, jag är inte sen.

Lägligt såhär till Valentinedagen kom jag även på att jag typ kanske möjligtvis någongång snart funderar på att kanske typ ha ett förhållande. Jag vill ha någon där när det blåser & jag vill vara där för någon, tycka om en person allt vad ett förhållande innebär.

Någon som är intresserad!?

Jo en trevlig sak hände igår, jag blev inbjuden till Vårbalen av min väldigt gode vän. Detta är faktist en jävligt big deal, så nu måste jag styra upp en ny balklänning, riktigt kul. Jag fick dessutom reda på att jag är hans bästa tjejkompis i Lund. Jag funderar på att jobba mig upp i toppen och bli den bästa i världen. Det var faktist den roligaste biten av hela inbjudningen!

Ps jag skulle råna vilken tant som helst för att få avnjuta en fin utsikt med en starkdrink med min älskling till sällskap.

Je t'aime!

Inga kommentarer: