torsdag 5 februari 2009

Minnes lucka...

Jag har inte skrivit på väldigt länge, jag kan förklara varför!
Alla mina kvällar har slutat med en kadangfylla som resulterat i en bättre minneslucka.
Jag minns ingenting men dagenefter får jag reda på det mesta, vilket får mig och alla andra att skratta.

Det har kommit hysteriskt mycket nya människor till lund och det mår jag sjukt bra av! Ny gamla människor som jag kan prestenera mitt nya jag för, Joan aka alkis som aldrig slutar svamla och ramla.

I fredags förra veckan var jag tydligen en one man circus show. Jag kunde inte stå på mina ben, polisen stod och tittade på mig (ja, de gjorde tjänste fel och ja, jag tycker det är lite tråkigt innerst inne!) det slutade med att jag blev buren hem av min underbara vän som tyckte att the show must NOT go on.

Igår var det permiär för klubben myntha, det var kul. Jag och min kära vän hade ost och vin kväll innan, sjukt mysigt!
Vi blev så berusade att jag glömde av att jag glömt mina kort hemma och gick runt och trodde att jag hade tappat dem så på min fylla så spärrade jag dem och nu tvingas jag vänta 5 dagar!
Vem vill vara sugarmama, kanske du!?

Inga kommentarer: