måndag 20 oktober 2008

Break a leg

En av de roligaste sakerna jag hört på länge.

I fredags var det mys och middag med tjejerna, det var hur trevligt som helst. God mat, trevligt sällskap och idol. Hatar idol förvisso men just i fredags var det mysigt.
När cigg-abstinensen knackade på dörren så gick vi ut. Vi pratade lite om sex och jag frågade en av tjejerna när hon och vem hon förlorade oskulden med. Svaret, inte så intressant, fram tills hon säger:
"Han jag förlorade oskulden med, var även hans som bröt mitt ben"
Jag: "VA?"
Hon: "Aa, när vi var små, typ på sexårs så skulle vi tävla om vem som var starkast och vi skulle försöka bryta varandras ben. Han fick börja och han bröt det, jag fick aldrig prova!"

Den här tjejen kommer från någon liten stad under någon stor sjö i Sverige, jävla bönder de har ingenting bättre för sig stackarna.

Kanske inte låter så kul, men det var det! Haha

Inga kommentarer: