torsdag 16 oktober 2008

Photosession med Julian

Jag har suttit i snart två dagar och försökt summera mitt senaste fylleslag. Men det går inte, det var bara för sjukt.

Det involverar en flaska vodka, fyra flaskor vin, två NYC-punkare och en expressionistisk konstnär.

Det involverar också mycket naket, samtidigt. Foton och film. Ingen gick över gränsen, det är ingen sextape, men... en av de involverade är självfallet ihop med en av de andra involverade, men hånglade med både mig och min kompis framför hans ögon.

Jag har fått en hel del skit för det här, bara för att jag är ett "wild child" tror folk att allt är min idé.
Det var hennes idé, lita aldrig på någon med en tatuering på insidan av läppen (det står "grymt" fast på engelska, två smärtsamma bokstäver mer).

Det involverar också en snubbe på fel sida om mitt fönsterräcke.

Jag kommer någon gång, om typ 20 år, titta tillbaka på de här bilderna och skratta.
Jag tycker inte att situationen var så farlig, men det gör tydligen min kompis, så jag får respektera det.

Bilderna är bra. Hur bra som helst. VICE material. Skicka era bud till kommentarsfältet så kanske ni får ett presentmail.

Inga kommentarer: