söndag 12 oktober 2008

Inte en enda minnes lucka!

Jag klarade det! Herre gud vad skönt det är när man minns precis allt, eller i alla fall allt som är värt att komma ihåg.
Har haft den bästa bakismorgonen på länge, ni vet sånna när man inte kan sluta skratta åt saker som egentligen inte att är roliga.

Igår var en spännande dag jag satt hemma heeeela dagen och tyckte typ synd om mig själv, blev bjuden på toppen god middag av vår inneboende vän, som förövrigt har hittat ett boende, YES!
Sen kom en av hans vänner förbi och tog några öl. Riktigt trevligt.

När vi sedan skulle rulla ut, bokstavligt talat, vi cyklade. Jag satt där bak, blev vi tagna av snuten, HAHAHA. Att dom inte har någonting bättre för sig, alltså blev jag tvungen att hoppa av i någon minut och sen var det bara att rulla vidare.

Träffade en massa roliga människor igår, bland annat en Brasilianare. Kvällen avrundades hemma hos oss med vin, vin som ingen drack.

Inga kommentarer: