måndag 27 oktober 2008

Klämde foten i ett cykelhjul...aj

Jag har varit den tråkigaste tråken i en hel vecka nu, bara suttit på biblioteket och pluggat från 8-18, tränat och sovit.
Helgen var olidligt, alla festar och vi ekonomer tentapluggar fy fan, en lördag morgon på biblioteket jisses, det var ju inte en själ ute när jag var uppe.

Men igår då skrev jag min tenta, sjukt skönt att det är klart och det gick dessutom bra! Vi firade ganska många genom att äta en god brunch på kulturen, som avrundades med en martini för min del.

Sen började festen, klockan fyra, halv fem var jag redan ganska slirig. Jag var först hemma hos en god vän som bor med två av mina fina vänner från Paris och senare gick jag och en härlig tjej till en annan fest där jag till min förfäran insåg att jag druckit upp en liter rom. Jag gick sedan vidare till ytterligare två fester. Mellan de två sista skulle jag vara effektiv tänkte jag och hoppade upp på en pakethållare för att svicha ner till festen. Ja, vi var ju en del berusade så det wobblade ganska mycket och jag råkade köra in min fot i cykelhjulet, det gjorde jävligt ont måste jag erkänna. Nu är den röd och svullen. Dum dum.

På vägen hem tappade jag bort mig och försökte få 118118 att förklara för mig var jag var det måste varit ett rätt underhållande samtal för den människan för jag sluddrade så sjukt mycket och fattade typ inte när han svarade på mina frågor.

Jag kommer återkomma med nya bravader hela den här veckan för nu är min tenta äntligen klaaaaaaaaar!

Inga kommentarer: