torsdag 2 oktober 2008

Ett pricklost inlagg

Jag har inte haft mojligheten att skriva pa nagra dagar, det spelar i och for sig inte sa stor roll eftersom jag inte gjort sa mycket mer an att jobba med det svenska foretagets showroom och sen med samma foretags monter pa Tranoi parallelt med fulltidsstudier och dessutom designtavlingen och massa massa andra saker.

De makabra minnesluckorna jag hade i sondags har borjat klarna.

Jag kastade mig ut ur en taxi, bara for att upptacka att det var precis under Eiffeltornet. Vi lade oss pa marken under tornet och vantade in glittret... som inte kom. Istallet nojde vi oss med det vanliga ljuset. Lat oss saga att jag inte gick till jobbet pa mandagen.

Denna vecka har jag inkasserat tva trojor, ett balte och en skjorta.

Jag tror det har far racka for nu, ska snart pa en foto utstallning och kanske Vice-fest efter det.

Oavsett kommer jag nog fa lagga till prickarna pa bokstavarna senare.

Inga kommentarer: